Exista trucuri usoare si sigure de promovare SEO? Raspunsul nu este unul tocmai direct – este totusi clar faptul ca nu prea exista scurtaturi cand vine vorba de SEO. Nu poti aplica doar anumite parti ale unei strategii de optimizare si nu poti obtine rezultate intr-un timp foarte scurt concentrandu-te doar aspectele aparent mai importante.

Totodata, trebuie sa ai in vedere si siguranta tehnicilor abordate. Mai exact, este etic sa actionezi intr-un anumit mod? Exista nenumarate strategii si tactici care pot face mai mult rau decat bine cand vine vorba de prezenta afacerii tale in mediul online!

Ce inseamna promovare SEO sigura si eficienta?

O strategie sigura si eficienta are in vedere aplicarea bunelor practici SEO, de la A la Z, deseori fara scurtaturi:

  • Strategii de optimizare a continutului – continutul trebuie sa fie calitativ, tintit catre utilizator si care ofera valoare reala acestuia. Continutul trebuie sa fie optimizat pe intentiile de cautare ale utilizatorilor, sa aiba cuvinte cheie introduse in mod natural, dar si strategic, sa acopere cat mai bine subiectul abordat si sa aiba elemente suplimentare la obiect, concise (URL, meta tags, descrieri, etc.);
  • Optimizare SEO de tip tehnic – un specialist in promovare SEO trebuie sa se ocupe de partea tehnica a website-ului afacerii tale si sa imbunatateasca viteza si performanta acestuia, sa asigure optimizarea pentru dispozitivele mobile, sa construiasca o structura interna de linking si sa realizeze audituri frecvent pentru a descoperi eventualele probleme care apar pe parcurs;
  • Administrarea continutului – continutul unei platforme trebuie administrat in permanenta. Acest lucru implica actualizarea paginilor vechi sau cu continut expirat, imbunatatirea sau chiar stergerea paginilor care nu aduc niciun fel de trafic, eliminarea paginilor/continutului duplicat si adaugarea de descrieri sugestive tuturor elementelor de tip video/vizual/grafic;
  • Link building etic – cel mai dificil pas din procesul de promovare SEO este link building-ul. Trebuie pusa la punct o strategie eficienta si care sa respecte cat mai bine indicatiile motoarelor de cautare in acest sens;
  • Imbunatatirea experientei utilizatorului – utilizatorul trebuie sa se simta expert pe website-ul afacerii tale. Astfel, se pune problema unei structuri foarte usor de navigat, a titlurilor si subtitlurilor usor de identificat si de inteles, a optimizarii pentru toate tipurile de dispozitive, precum si obtinerea unor timpi de incarcare cat mai buni cu putinta, indiferent de pagina.

Care este verdictul? Scurt si la obiect, nu exista trucuri usoare, ci doar strategii etice bine puse la punct si care au in vedere toate elementele importante care fac din procesul de promovare SEO unul dintre cele mai importante procese aferente eforturilor de marketing.

De altfel, nu uita nici faptul ca dureaza pana la aparitia rezultatelor obtinute din SEO. Deseori, punctul de break-even in acest sens apare la aproximativ 8-10 luni de la inceperea implementarii unei strategii SEO cuprinzatoare. Astfel, nu poti evalua serviciile dupa doar cateva luni, implicit clar nu te poti baza pe trucuri usor de aplicat si care poate nu sunt 100% sigure.

Specialistii The Markers te pot invata mai multe despre strategiile de promovare SEO care sunt gandite sa aduca rezultate optime pe termen lung – contacteaza-i chiar acum!